Alles over ruilen & retourneren
Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg verpakt voor transport. Helaas kan een artikel toch beschadigd raken tijdens transport. Controleer daarom je aankoop goed direct na bezorging. Is een artikel beschadigd bij bezorging? Laat de bezorger een (elektronische) aantekening op de bon maken voordat je voor ontvangst tekent.
Als een artikel niet naar behoren werkt of kapot is, neem dan contact op met onze klantenservice, dan lossen we het samen op. Ben je er niet zeker van of het defect onder de garantie valt, neem dan ook contact op met onze klantenservice.
Wij vinden service erg belangrijk. We leveren graag mooie en kwalitatieve producten. Ook zorgen we voor een leuke en prettige ervaring. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Laat het ons weten via klantenservice. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!
Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons dan binnen 5 werkdagen na levering weten.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie, die overigens niets afdoet aan de wettelijke garantie.
Defecten aan een artikel
We doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd te bezorgen. Mocht er toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.
De afhandeling van defecten loopt altijd via onze winkels of de webshop. Het handigst gaat dit door het sturen van een mail naar info@livinn.nl en om je snel te kunnen helpen, vragen we je om duidelijke foto’s van de schade bij te voegen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om het op te lossen.
Twijfel je of het defect onder de garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice.